בשעת החיסול בלבנון: ראה"מ נפגש עם משפחות החטופים

שלמה ריזל No Comments on בשעת החיסול בלבנון: ראה"מ נפגש עם משפחות החטופים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו כעת עם נציגי משפחות החטופים: "המאמץ נמשך, המגעים מתקיימים, הם לא נותקו. היה אולטימטום של החמאס, עכשיו הוא קצת התרכך. המגעים האלה מתקיימים עכשיו"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש הערב עם נציגי משפחות החטופים ואמר: "המאמץ נמשך, המגעים מתקיימים, הם לא נותקו. היה אולטימטום של החמאס, עכשיו הוא קצת התרכך. המגעים האלה מתקיימים עכשיו".

עוד אמר ראה"מ נתניהו למשפחות החטופים, הערב: "השבת החטופים זה דבר קיים במורשת שלנו. השבת החטופים זו מצווה טבועה עמוק בדם שלנו. אנחנו לא מוותרים על אף אחד ועל אף אחת. אצלנו אין קטגוריות. אנחנו מחוייבים להשיב את כולם בחיים ועומדים מול אוייב מפלצתי". במענה לשאלה של אחד מבני המשפחות בעניין הגליה, נתניהו אמר: "מדברים על האפשרות הזאת. כמו כן, שוקלים לתת פומביות למתווה ישראלי". כמו כן, נתניהו הדגיש ששחרור החטופים לא יושג ללא לחץ צבאי.

גורמים בלשכת רוה"מ אומרים שהפגישה עם משפחות החטופים שהחלה כשעה וחצי לפני החיסול הדרמטי בלבנון, לא הופסקה בגלל החיסול שהתרחש במהלכה, ונמשכה שעה ארוכה לאחריה.

כמו כן דווח הערב כי הקבינט המדיני ביטחוני המורחב בוטל. במקום: קבינט מלחמה בלבד והתייעצויות מצומצמות בעקבות החיסול בלבנון.



0 תגובות